ادگیفت

مقالات آموزشی

ادگیفت

مقالات آموزشی

  • ۰
  • ۰

لیوان های تبلیغاتی با آنکه یکی از قدیمیترین محصولات در گروه هدایای تبلیغاتی است ولیکن بدلیل کاربرد همیشگی و تنوع بسیار بالایی که در انواع لیوان تبلیغاتی وجود دارد و همچنین بدلیل ارتباط نزدیک و دائمی این هدیه تبلیغاتی با مخاطبین، هنوز هم یکی از بهترین و پرفروشترین  هدیه های تبلیغاتی به شمار می رود.


لیوان های تبلیغاتی بر اساس جنس و ویژگی به لیوان سرامیکی تبلیغاتی، لیوان حرارتی تبلیغاتی یا ماگ حرارتی ، لیوان چینی تبلیغاتی ، لیوان فلزی تبلیغاتی (یا ماگ فلزی)، لیوان پی وی سی یا ماگ پلاستیکی و لیوان پلاستیکی دسته بندی می شوند. همچنین بر اساس نوع و قابلیت چاپ به لیوان سابلیمیشن (لیوان های تبلیغاتی که بدلیل پوشش خاصی که دارند امکان چاپ و انتقال تبلیغ شرکت بصورت پرینت رنگی و حتی عکس در سرتاسر سطح لیوان را دارند) و لیوان سرامیکی معمولی و پی وی سی (که برای چاپ تبلیغ بر روی آنها از رنگ کوره ای و چاپ سیلک و یا تامپو بر روی سطحی محدود استفاده می کنند) تقسیم می  شوند.

                                          
  • ۹۶/۰۳/۰۹
  • moshen bahadori

لیوان سرامیکی و ماگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی