ادگیفت

مقالات آموزشی

ادگیفت

مقالات آموزشی

۲۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هدایای تبلیغاتی

یک هدیه تبلیغاتی می‌تواند از یک هدیه تبلیغاتی ارزان مثل آفتابگیر خودرو تا گرانترین و بهترین  هدایای تبلیغاتی مانند خودکارهای نفیس جواهرکاری شده یا یک ساعت برند و گرانقیمت را در بر بگیرد و یا حتی خدمات یا تخفیفی را به عنوان هدیه تبلیغاتی میتوان در نظر گرفت. مهمترین اصل در انتخاب هدیه تبلیغاتی نوع مخاطب و میزان تاثیر گذاری آن است. بهترین هدایای تبیغاتی هدایایی هستند که بیشتر و بهتر دیده شوند. مثلا از هدیه‌ای که روی میز کار و یا  ساعتی که روی مچ دست بسته می‌شود یا فلش مموری که شخص اطلاعات مهم و خصوصی خود را در آن همیشه حمل می کند می‌توان نام برد که از پر بازدیدترین هدایای تبلیغاتی می‌توانند باشند. محل تبلیغ بر روی هدیه باید در دید مناسب باشد و در این نوع تبلیغ معمولاً در مرکز هدیه و بصورت بسیار خلاصه و موجز صورت می‌گیرد. لزوما بزرگ بودن یا گران بودن یک هدیه تبلیغاتی نمی‌تواند دلیل بر کارا بودن آن هدیه داشته باشد مثلا حتی یک خودکار  کوچک می‌تواند در جایگاه مناسب خودش از یک کیف گرانقیمت ارزشمندتر و مفیدتر باشد.


در زمینه هدایای تبلیغاتی میتوان به زیر گروه های بسیاری اشاره کرد از جمله : ستهای تبلیغاتی، انواع جاکلیدی، جاکارتی، ساعت رومیزی، ساعت دیواری، خودکار، تقویم، ابزار، فلش مموری، پاوربانک، ارگانایزر، کلاه، تی شرت، لیوان یا ماگ ، کالاهای مربوط به سلامت، ورزش و تندرستی،ساک دستی و ساکهای خرید، آفتابگیر ماشین و یا سایر لوازم مورد استفاده در خودرو، وسایل مسافرتی، لوازم اداری، لوازم جانبی کامپیوتر، کتب نفیس  نیز از دیگر هدایای تبلیغاتی بشمار میروند.


برای انتخاب صحیح و درست هدیه تبلیغاتی بهتر است خود را در جایگاه فردی که قرار است هدیه را دریافت کند بگذارید و هدیه ای را در خور آن  نوع مخاطب انتخاب نمایید، هدیه ای که در خور عزیزان دریافت کننده باشد و ضمناً دارای کاربردی مناسب. برای درک این که یک استراتژی موثر برای هدیه دادن چیست باید به این نکته فکر کرد که چه چیزی مورد نیاز مخاطب بوده و می تواند استفاده از آن همراه با همنشینی لوگو و تبلیغ شما احساس خوشایندی را منتقل کند مثلاً لذت خوردن یک قهوه گرم و خوش طعم همراه با لوگوی شما بر روی یک لیوان و ... بهرحال هدایای تبلیغاتی برای دامن زدن به یک تبادل مشخص بین گیرنده و دهنده آن طراحی نمی شوند و گیرنده هدیه در واقع بدنبال یک پاداش نیست و فقط هدیه دهندگان بدنبال این امر هستند که به نحوی گیرنده هدیه را تحریک کنند ولی باید این عمل کاملا محتاطانه انجام پذیرد تا کارمندان یا مشتری و یا مخاطب احساس گرفتن رشوه را نداشته باشند چرا که بروز چنین احساسی نه تنها مفید نیست بلکه بسیار مخرب نیز هست.


به هدیه دادن به‌صورت‌ یک فرایند مختصر اما همیشگی برای ایجاد ارتباط نگاه کنید . به نوع هدیه، ارزش آن، خود هدیه‌گیرنده و به اخلاقیات توجه کنید همچنین به نحوه ارسال و ارائه هدایای تبلیغاتی توجه داشته باشید. بین نیروی فروش و مشتری باید رابطه باشد. اگر هدیه را افرادی از  شرکت به مشتری بدهند که با او در ارتباط مستقیم بوده‌اند، تأثیر بهتری خواهد داشت. برای مشتری بسیار جالب خواهد بود که ببیند از بخش خدمات مشتری یک شرکت، ‌هدیه دریافت می‌‌کند.
 و بالاخره آنکه برای هدیه دادن هم استراتژی و دستورالعمل کوتاه مدت و بلند مدت خودتان را داشته باشید.


مرکز واردات و تولید هدایای تبلیغاتی اد گیفت

  • moshen bahadori
  • ۰
  • ۰

لیوان های تبلیغاتی با آنکه یکی از قدیمیترین محصولات در گروه هدایای تبلیغاتی است ولیکن بدلیل کاربرد همیشگی و تنوع بسیار بالایی که در انواع لیوان تبلیغاتی وجود دارد و همچنین بدلیل ارتباط نزدیک و دائمی این هدیه تبلیغاتی با مخاطبین، هنوز هم یکی از بهترین و پرفروشترین  هدیه های تبلیغاتی به شمار می رود.


لیوان های تبلیغاتی بر اساس جنس و ویژگی به لیوان سرامیکی تبلیغاتی، لیوان حرارتی تبلیغاتی یا ماگ حرارتی ، لیوان چینی تبلیغاتی ، لیوان فلزی تبلیغاتی (یا ماگ فلزی)، لیوان پی وی سی یا ماگ پلاستیکی و لیوان پلاستیکی دسته بندی می شوند. همچنین بر اساس نوع و قابلیت چاپ به لیوان سابلیمیشن (لیوان های تبلیغاتی که بدلیل پوشش خاصی که دارند امکان چاپ و انتقال تبلیغ شرکت بصورت پرینت رنگی و حتی عکس در سرتاسر سطح لیوان را دارند) و لیوان سرامیکی معمولی و پی وی سی (که برای چاپ تبلیغ بر روی آنها از رنگ کوره ای و چاپ سیلک و یا تامپو بر روی سطحی محدود استفاده می کنند) تقسیم می  شوند.

                                          
  • moshen bahadori
  • ۰
  • ۰

کلاه تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی مفید به شمار می آید که مطمئناً چندین برابر هزینه ای که برای آن شده بازگشت تبلیغاتی دارد. از کلاه تبلیغاتی می توان در رویدادهای مختلف اجتماعی، سیاسی و خصوصاً ورزشی استفاده نمود چرا که این رویدادها معمولاً در فضای باز و زیر نور خورشید به وقوع می پیوندند و کلاه تبلیغاتی بیشترین نمایش را در چنین فضاهایی خواهد داشت. 

                   
  • moshen bahadori
  • ۰
  • ۰

موس پد

موس پد وسیله ایست که همواره در کنار هر کامپیوتری مورد استفاده قرار میگیرد و با توجه به نفوذ فراگیر کامپیوترها در هر مکان و هر فضایی یک موس پد تبلیغاتی با طرح خاص و جدید و یا طراحی لوگو و تبلیغ شرکت یا محصول به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خاص و کاربردی ، براحتی می  تواند تصویر تبلیغ و محصول شما را در همه نقاط و اماکن به نمایش درآورد. در این نوع موس پد طبی هیچ محدودیتی برای طرح، شکل و فرم مورد چاپی و تبلیغ وجود ندارد و همین مزیت آنرا به هدیه تبلیغاتی ارزان با میزان اثربخشی بالا مبدل می نماید.

  • moshen bahadori
  • ۰
  • ۰

هدایای تبلیغاتی مدیریتی به مجموعه هدیه هایی اطلاق می گردد که برای مخاطبین خاص ، مدیران، افراد با جایگاه ویژه و مشتریان با ارزش مان در نظرمی گیریم و طبیعتاً سعی می شود تا اینگونه از هدایا چه از نظر کیفیت و چه از نظر شکل، فرم و بسته بندی در بهترین حالت بوده و هدیه ای نفیس، زیبا ، با ارزش و کاربردی باشند.

                               
  • moshen bahadori
  • ۰
  • ۰

امروزه با گسترش و پیشرفت صنایع الکترونیکی و بویژه پیشرفتهای های تکنولوژیکی هر روز ابزار و وسایل با کارآیی و مصارف گوناگون تکنولوژیکی با هزینه و قیمت های بسیار پایین در حال تولید و توسعه اند به گونه ایی که هر روز میتوان انتظار ورود یک دستاورد جدید در بازار را داشت. با توجه به تنوع طلبی و اشتیاق افراد به کارکردن با این محصولات جدید میتوان در زمینه تبلیغات و بخصوص هدایای تبلیغاتی از این  گستره جدید، جذاب و متنوع استفاده کرد. استفاده از این محصولات در زمره هدایای تبلیغاتی و پیشبرد تبلیغاتی شرکتها میتواند تاثیرگذاری بسیار بالایی را در مخاطبین هدف بعنوان یک هدیه تبلیغاتی ماندگار و جدید بوجود آورد.

                     
  • moshen bahadori
  • ۰
  • ۰

وقتی یک ساعت تبلیغاتی همراه با آرم و لوگوی شرکت را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی توزیع می کنیم در واقع به نوعی نام شرکت و برندمان را  وارد فضای خصوصی و محیط کاری مخاطب نموده و همراه با برنامه ریزیهای روزانه و زمانبندی های او بارها و بارها دیده و تکرار می شویم. انواع ساعتهای تبلیغاتی مانند ساعت دیواری، ساعت رومیزی، ساعت های فانتزی، ساعت های عقربه دار و ساعتهای دیجیتال و انواع ساعتهای تبلیغاتی دیگر امکان انتخاب متناسب با هر سلیقه، هدف و کاربردی را با هر بودجه و قیمت در اختیار برند ما می گذارد و میتوان مطمئن بود که برند و لوگوی شرکت در آن مکان بارها و بارها و شاید برای سالها دیده و تکرارخواهد شد.

                                                                                                                       
  • moshen bahadori
  • ۰
  • ۰

ابزار تبلیغاتی و جعبه ابزار تبلیغاتی، هدیه ایی بی نظیر و کاربردی است، هدیه تبلیغاتی که در هنگام نیاز برای کمک و انجام کارها در کنار مخاطبان قرار گرفته و تاثیر و ماندگاری فوق العاده ایی را در ذهن آنها بوجود می آورد. بسته بندی و طراحی زیبا و کم حجم، استفاده از بیشترین کارایی و تعداد ابزار در کمترین فضا و ماندگاری بسیار طولانی و کاربردی بودن، از مزایای این هدایای تبلیغاتی است که در بین هدیه دهندگان محبوبیت بالایی ایجاد کرده و این هدیه را در زمره هدایای تبلیغاتی نفیس و خاص به شمار آورده است.

                          
  • moshen bahadori
  • ۰
  • ۰

تیشرت تبلیغاتی و پوشاک تبلیغاتی

تی شرت تبلیغاتی و لباس های تبلیغاتی یکی از پرطرفدارترین و عمومی ترین هدایای تبلیغاتی است که امروزه مورد استفاده تبلیغات کنندگان قرار میگیرند. مهمترین مزیت این هدیه تبلیغاتی آنست که تبلیغ، نام و برندتان را برتن مخاطبانتان نموده اید و با حضور شخص در هر مکانی آن مکان ، محل تبلیغ و نمایش برند شماست.

                      
  • moshen bahadori
  • ۰
  • ۰

کلاه تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی مفید به شمار می آید که مطمئناً چندین برابر هزینه ای که برای آن شده بازگشت تبلیغاتی دارد. از کلاه تبلیغاتی می توان در رویدادهای مختلف اجتماعی، سیاسی و خصوصاً ورزشی استفاده نمود چرا که این رویدادها معمولاً در فضای باز و زیر نور خورشید به وقوع می پیوندند و کلاه تبلیغاتی بیشترین نمایش را در چنین فضاهایی خواهد داشت. 

                   
  • moshen bahadori